RE: Energizing, Juvenating, Imagining, ...our customer's potential

H RESPONSE, έχοντας εντοπίσει το κενό που δημιουργείται μεταξύ των τεχνικών πωλήσεων και της κίνησης των στελεχών σε αχαρτογράφητα νερά, ανέπτυξε ένα πρωτότυπο περιεχόμενο που στοχεύει στην οργάνωση και συγκερασμό αυτού του πλαισίου που προηγείται των προσπαθειών πωλήσεων.

Ενίοτε ορισμένα στελέχη, μεταξύ των Πωλητών, χαρακτηρίζονται, ως hunters, όσοι δηλ. έχουν μια έμφυτη ευχέρεια να είναι πιο εξωστρεφείς και να ψάχνουν ευκαιρίες. Όμως και αυτή η προσπάθεια πολλές φορές είναι ανοργάνωτη, έξω από ένα συστηματικό, στρατηγικό πλαίσιο, κοινά αποδεκτό, ώστε να έχει μακρόπνοο χαρακτήρα.

Στο Εργαστήριο Επιχειρηματικής ανάπτυξης

       Περιγράφεται και εντοπίζεται η ανάγκη

       Συμφωνείται το πεδίο

       Αναγνωρίζονται  εργαλεία

       Δίνονται κατανοητά παραδείγματα

       Αναπτύσσονται με πρακτικό τρόπο τα επόμενα βήματα στο BD της επιχείρησης

       Επίσης, προκύπτει ξεκάθαρα η ανάγκη ώστε το BD να γίνει προτεραιότητα και όχι να παραμείνει τυχαίο γεγονός, αδόμητων συναντήσεων σε κάποιες επαγγελματικές ευκαιρίες.

Ενισχύεται η έμφαση σε θέματα που αφορούν τη δικτύωση τους, για την ανάπτυξη  & διείσδυση σε τοπικές αγορές και την αναγνώριση των ευκαιριών, (business development), δεδομένου ότι έως τώρα απ’ τους ρόλους τους, συνήθως απευθύνονταν σε δεδομένο κοινό γνωστής περιοχής.

Επιπλέον, αξιοποιούν τα  πρακτικά εργαλεία και υποδείγματα άμεσης χρήσης και θα είναι σε θέση να ενεργοποιήσουν προσωπικές δεξιότητες που σχετίζονται με

       την διάκριση προτεραιοτήτων και στρατηγικών επιλογών προκειμένου να υπάρχει pipeline έγκυρων επαφών

       την έννοια της πρωτοβουλίας της προετοιμασίας και

       Την τόνωση του personal brand ως εξειδικευμένοι εκπρόσωποι της εταιρίας, ώστε να έχουν χαρακτηριστική επιρροή στην περιοχή τους.