RE: Energizing, Juvenating, Imagining, ...our customer's potential

INTEGRITY SERVICE: ΑΡΜΟΝΙΑ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΩΝ

Η αποστολή μας είναι να βελτιώσουμε τον τρόπο που οι Επιχειρήσεις αποκτούν και διατηρούν τους πιστούς πελάτες. Η Integrity Solutions® έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζει δραματικά την απόδοση των υπηρεσιών - και με συνέπεια υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών.

Η Εξαιρετική Εξυπηρέτηση Πελατών απαιτεί περισσότερο από το να γνωρίζουμε απλά τι πρέπει να κάνουμε. Περιλαμβάνει, επίσης, τις στάσεις, τα κίνητρα και τις αξίες. Οι συμμετέχοντες του Integrity Service αναγνωρίζουν αυτές τις διαστάσεις που επηρεάζουν την επίτευξη εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών. Όταν αυτές οι διαστάσεις είναι σε αντιστοιχία (ευθυγράμμιση), επιτυγχάνεται η βελτίωση της ικανοποίησης από την εργασία, αυξάνεται η θέληση για ομαδική εργασία και με απώτερο σκοπό την Αφοσίωση του Πελάτη. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι συμμετέχοντες αποκτούν τις δεξιότητες, τις συμπεριφορές και τις αξίες του Integrity Service®. Οι δομημένες ενότητες Follow-up δίνουν τη δυνατότητα άμεσης εφαρμογής στους εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες μας.

 

 

Το Μοντέλο Αρμονίας στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη

 

Η Response έχει μια πολυετή συνεργασία με την Integrity Solutions (www.integritysolutions.com), Αμερικανική εταιρία εκπαίδευσης στελεχών, που επί 40 έτη εξειδικεύεται σε τρεις βασικούς τομείς εμπορικών δεξιοτήτων: Πωλήσεις, Εξυπηρέτηση του Πελάτη και Καθοδήγηση των στελεχών: Integrity Selling, Integrity Service, Integrity Coaching. Το βασικό σημείο διαφοροποίησης της Integrity Solutions αποτελεί η μεθοδολογία επαναληπτικών σεμιναρίων σε συνδυασμό με ασκήσεις άμεσης εφαρμογής, ώστε τα στελέχη να εμπεδώνουν τη γνώση και να την μετουσιώνουν σε πεποιθήσεις και συμπεριφορές, άμεσα εφαρμόσιμες στην εργασία τους.