RE: Energizing, Juvenating, Imagining, ...our customer's potential

Δημήτρης Παπανικητόπουλος, Πρόεδρος Response

 

Εξειδίκευση

Ο Δημήτρης έχει πιστοποιηθεί από την Linkage Inc. ως επαγγελματίας Coach και έχει δουλέψει ως προσωπικός Coach με περισσότερα από 25 senior στελέχη της Ελληνικής αγοράς από διαφορετικούς κλάδους σε θεματολογίες όπως career planning, ανάπτυξη ηγεσίας, αλλαγή συμπεριφοράς. Είναι πιστοποιημένος σε Εργαλεία Αξιολόγησης Ηγετικών Ικανοτήτων και Ομάδας, συμπεριλαμβανομένων των Leadership Assessment Instrument (LAI), Ερωτηματολόγια Προσωπικότητας Thomas & FACET5, Αξιολόγησης 360ο Executive View.

Επαγγελματικό Background

Ο Δημήτρης έχει σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά, στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και μετά στο London School of Economics στο τμήμα του Management of Information Systems. Εργάστηκε στην πολυεθνική εταιρία Johnson & Johnson Ελλάς για 10 χρόνια, όπου ξεκίνησε ως Assistant Brand Manager του Johnson Baby Shampoo. Ήταν υπεύθυνος για διάφορα Business Units της εταιρίας και εισήγαγε επιτυχώς στην Ελληνική Αγορά τα προϊόντα της CORDIS (πρώτη εταιρία στην αγορά της Επεμβατικής καρδιολογίας), καθώς και τους φακούς μιας χρήσης ACUVUE. Έγινε Division Director των Medical και Ethicon Business Units στην Ελλάδα, καθώς και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Johnson & Johnson Professional.

Τον Ιούλιο του 1996, ήρθε ως Partner και Γενικός Διευθυντής στην εταιρία Response Σύμβουλοι Επιχειρήσεων Α.Ε., και ως υπεύθυνος διαφόρων τμημάτων, όπως το Management Consulting, το Training και τελικά το Executive Search της εταιρίας. Από το 1998, ως Διευθύνων Σύμβουλος της Response και της Linkage Greece, έχει συμμετάσχει σαν ομιλητής και συντονιστής, σε πάνω από 40 Συνέδρια και έχει εμπειρία που μετράει πάνω από 1.500 ημέρες εκπαίδευσης. Από το 2011 είναι Πρόεδρος του Δ.Σ. της εταιρείας. Είναι επίσης μέλος της Ε.Α.Σ.Ε. τα τελευταία 10 χρόνια, Γενικός Γραμματέας του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (Ι.Π.Ε.), καθώς και επίτιμο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.), στο οποίο μάλιστα για δύο χρόνια διετέλεσε Γενικός Γραμματέας. Από το 2008 είναι μέλος της διδακτικής ομάδας του Global Institute of Leadership Development (G.I.L.D.) που λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο σε San Diego & Palm Desert (California), ως Team Leader.

 


Αγγελίνα Μιχαηλίδου, Γενική Διευθύντρια Response

 

Εξειδίκευση

Η Αγγελίνα Μιχαηλίδου παρέχει επαγγελματικές εκπαιδεύσεις από τα πρώτα στάδια της καριέρας της, συνδυάζοντας διαλέξεις και πρακτικά εργαστήρια σε οργανισμούς Ιδιωτικού και Δημόσιου Τομέα. Το προσωπικό της στυλ βασίζεται στις άριστες διαπροσωπικές δεξιότητες επικοινωνίας. Συνεπώς, είναι πολύ αποτελεσματική στο να εμπνέει τις ομάδες της και να παρέχει κίνητρα στους εκπαιδευομένους και τους συνεργάτες της για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων. Είναι μία ιδανική εκπαιδεύτρια για Στελέχη πωλήσεων, ιδίως εκεί όπου η καινοτομία και το επιχειρηματικό πνεύμα πρέπει να αλληλοσυμπληρώνονται. Έχει οργανώσει τοπικά και διεθνή συνέδρια ως συντονίστρια και ομιλήτρια, όπως το WINconference, FT events, συνέδρια της BOUSSIAS COMMUNICATIONS. Επιπλέον, έχει δώσει διαλέξεις στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, ΑΣΟΕ, ΕΕΔΕ, ΕΚΔΔΑ και είναι Μέντορας για την Επιχειρηματικότητα και την Καινοτομία (Ε&Κ), κερδίζοντας με τις ομάδες της κορυφαίες βραβεύσεις. Η Αγγελίνα διακρίνεται και εκτιμάται επίσης για το στυλ καθοδήγησής της, ιδιαίτερα στην ανάπτυξη των γυναικών στελεχών επιχειρήσεων ενώ είναι διαπιστευμένη Coach του ICF.

Επαγγελματικό Background

Η Αγγελίνα έχει 10 χρόνια εμπειρίας σε διευθυντικές θέσεις C-επιπέδου, μετά από μια επιτυχημένη καριέρα σε εμπορικές θέσεις, κυρίως στον τομέα της ψηφιακής τεχνολογίας (ICT). Έχει αναλάβει επιτυχώς θέσεις που σχετίζονται με την ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων, τη διαχείριση έργου, τις πωλήσεις, τη διαχείριση πωλήσεων και διαπραγματεύσεων. Διακρίθηκε για τη δημιουργία της εμπορικής στρατηγικής και την εστίαση όλης της ομάδας της σε κοινούς στόχους σε επιχειρήσεις, όπως IBM, SIEMENS Group, WNI, Hewlett-Packard, NCR, κλπ. Οι κύριοι τομείς της τεχνογνωσίας της εκτείνονται στην οργάνωση του λιανικού εμπορίου, τον τραπεζοασφαλιστικό κλάδο, τα FMCG, τις υπηρεσίες Υγείας και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση.

Η Αγγελίνα σπούδασε εφαρμοσμένα μαθηματικά στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, ενώ κατέχει πιστοποιήσεις σε Διοικητικές Ικανότητες, εταιρικό MBA από το ALBA και Harvard Business Course σε Διοίκηση Πωλήσεων. Έχει διατελέσει μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), Πρόεδρος του τομέα managers επιχειρηματιών Γυναικών (ΤΟΓΜΕ), μέλος του Συνδέσμου Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (Ε.Α.Σ.Ε.), μέλος Δ.Σ. του Ζαππείου Κληροδοτήματος, μέλος της Διεθνούς Διαφάνειας Ελλάδος, ιδρυτικό μέλος της Εθνικής Επιτροπής της Επιχειρηματικότητας & Καινοτομίας και μέλος του Global Board Ready Women Group των Financial Times. Έχει δημοσιεύσει πολλά άρθρα σε επαγγελματικές ιστοσελίδες και περιοδικά όπως The Edge, Marketing Week, HR Professional, International Journal Επιχειρηματικότητας & Καινοτομίας. Διαθέτοντας πολυετή εμπειρία στις πωλήσεις και έχοντας εκπαιδευτικούς ρόλους, η Αγγελίνα έχει προσφέρει συστηματική εκπαίδευση σε Στελέχη Εμπορικών Επιχειρήσεων και Τραπεζών με σκοπό την εισαγωγή νέων μεθόδων και τεχνολογιών. Επίσης, κάνει εισηγήσεις σε μεταπτυχιακά τμήματα για στελέχη & επιχειρηματίες σχετικά με καθοδήγηση, επαγγελματική ανάπτυξη κ.α.

 


Γιώργος Δρακουλάκος, Head of Commercial Learning and Develoment

 

Εξειδίκευση

Ο Γιώργος είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής της Integrity Solutions USA σε προγράμματα Selling, Coaching & Customer Excellence. Είναι Certified Subject Coach, Internal Verifier & Inspector για την πιστοποίηση επαγγελματιών στην Εξυπηρέτηση Πελατών σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.) και την TDI UK. Είναι επίσης πιστοποιημένος Assessor σε Εργαλεία Αξιολόγησης Ηγετικών Ικανοτήτων και Ομάδας, συμπεριλαμβανομένων των Ερωτηματολόγιων Προσωπικότητας Thomas & FACET5, Αξιολόγηση 360ο Manager View & Performance View. Η πολυετή εμπειρία του στις πωλήσεις καθώς και στη διοίκηση αυτών, έχει βοηθήσει στην ανάπτυξη στελεχών σε αυτούς τους τομείς, επιτυγχάνοντας την πολυπόθητη αλλαγή συμπεριφοράς.

Επαγγελματικό Background

Ο Γιώργος έχει σπουδάσει στο Budapest University of Economic Sciences and Administration (BUESPA), και είναι κάτοχος MSc σε Business Administration. Ξεκίνησε την καριέρα του ως Marketing & Sales supervisor στην εταιρία Α. Σγουμπόπουλος Α.Ε./Benetton Co, όπου και παρέμεινε για τρία χρόνια. Στη συνέχεια εργάστηκε στην πολυεθνική εταιρεία Philip Morris, όπου κατά τη διάρκεια των 11 ετών του εκεί, κατείχε τις θέσεις, Trade Programs Executive, Duty Free Sales Executive και Key Account Supervisor. Ήταν υπεύθυνος για την ανάπτυξη των πωλήσεων μέσω διαφορετικών καναλιών B2B & B2C για τον τομέα των αφορολόγητων τσιγάρων. Έλαβε μέρος σε διεθνείς ομάδες της Philip Morris για το σχεδιασμό και υλοποίηση projects όπως, Worldwide Marlboro Promotion, Airport Shelves Personalization, Duty Paid Cigs Launch κ.α. Για 2 έτη εργάστηκε στην Ελβετία για την εταιρεία Medditeranee Alimentation ως Business Development Manager, στοχεύοντας στην ανάπτυξη και διανομή Ελληνικών προϊόντων στο κομμάτι HO.RE.CA. Τον Απρίλιο του 2004, ήρθε ως Senior Consultant στην Response και μέχρι σήμερα έχει εμπειρία που μετράει πάνω από 500 ημέρες εκπαίδευσης. Είναι επίσης μέλος του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (Ι.Π.Ε.) και του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.).

Ο Γιώργος έχει συνεργαστεί με πλήθος πολυεθνικών και ελληνικών εταιριών σε σειρά αναπτυξιακών προγραμμάτων, όπως Johnson & Johnson, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Τράπεζα Πειραιώς, ΔΕΗ, Εθνική Τράπεζα, Sanofi Aventis, Elpen Pharmaceuticals, Gallenica, Vodafone, Smith & Nephew, Alcon, Forthnet, Dexim, Generali, Interamerican κ.α.

 


Παναγιώτης Κυζιρίδης, Training & Development Consultant

 

Εξειδίκευση

Ο Παναγιώτης έχει μακροχρόνια εμπειρία στους τομείς του Marketing και Επικοινωνίας, της Διοίκησης και του Management Consulting, έχοντας εργαστεί σε Ελληνικές και Πολυεθνικές εταιρίες, καθώς και ως ανεξάρτητος Σύμβουλος. Ο Παναγιώτης είναι κάτοχος Bachelors Degree in Business Administration από το Deree College και MSc in Marketing από το University of Stirling (Σκωτία). Ξεκίνησε την καριέρα του στη διαφήμιση, στην εταιρία LEON and Partners. Στη συνέχεια εργάστηκε στην πολυεθνική εταιρεία NESTLE, στον τομέα του Marketing και Brand Management, από διάφορες θέσεις και για κατηγορίες προϊόντων όπως, Μεταλλικά Νερά, Γάλατα, Βρεφικές Τροφές και Κλινική Διατροφή. Από το 2006 έως και το 2012, κατείχε τη θέση του Country Business Manager των κλάδων Βρεφικής και Κλινικής Διατροφής της NESTLE, με χώρες ευθύνης την Ελλάδα, την Κύπρο και την Αλβανία, συμμετέχοντας στο Management Committee της ΝΕΣΤΛΕ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. Παράλληλα, διετέλεσε για 6 χρόνια Πρόεδρος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Εταιριών Παιδικών Τροφών Ελλάδας (ΣΕΠΤΕ, Κλαδικός υποσύνδεσμος του ΣΕΒΤ).

Τα τελευταία 3 έτη εργάστηκε σαν Σύμβουλος σε Ελληνικές Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις, παρέχοντας υπηρεσίες σε Εμπορικά, Διοικητικά και Οργανωτικά θέματα. Από τις αρχές του 2016 ξεκίνησε τη συνεργασία του με την Response, στους τομείς της Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, έχοντας σαν στόχο τον συγκερασμό της πολυετούς γνώσης της Response στο αντικείμενο με τη δική του εμπειρία από την αγορά και αποβλέποντας στη δημιουργία πραγματικής προστιθέμενης αξίας για τους εκπαιδευόμενους.

 

 

Δημήτρης Ρήνας, Senior Consultant 

 

Εξειδίκευση

O Δημήτρης κατέχει MSc στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού από το University of Stirling (Σκωτία) και είναι πτυχιούχος του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει διατελέσει βοηθός Διευθυντή Ανθρωπίνου Δυναμικού, χειριζόμενος ζητήματα αξιολόγησης και επιλογής προσωπικού καθώς και μισθοδοσίας. Έγινε μέλος της Response το 2005 και είναι πιστοποιημένος στον σχεδιασμό και τη διεξαγωγή Κέντρων Αξιολόγησης & Ανάπτυξης από την A&DC. Ο Δημήτρης είναι επίσης πιστοποιημένος Εκπαιδευτής σε Ψυχομετρικά Εργαλεία (Εργαλεία Προσωπικότητας & Τεστ Ικανοτήτων) από τις Thomas International, Consulting Tools και Psytech.

Έχει αναλάβει το σχεδιασμό και τη διεκπεραίωση μια σειράς έργων HR όπως Σχεδιασμό & Διεξαγωγή Προγραμμάτων Ανατροφοδότησης 360º, Σχεδιασμό Προσωπικών Πλάνων Ανάπτυξης, Εντοπισμό Ιδιοτήτων & Συμπεριφορών, Δημιουργία Συστημάτων Αξιολόγησης Απόδοσης, Περιγραφές Θέσεων Εργασίας και δημιουργία KPIs, Κέντρων Ανάπτυξης, Σχεδιασμό και Ανάπτυξη Οράματος & Αξιών και Έρευνες Κουλτούρας Οργανισμών και Ικανοποίησης Εργαζομένων.

O Δημήτρης έχει εργαστεί σε διάφορα projects και για διάφορους πελάτες όπως: Alcon, Amgen, Antenna Group, AB Vassilopoulos, Bayer, Brinks Hellas, Bristol Myers Squibb, Cegedim, CocaCola HBC, Credicom, ΦΑΓΕ, Interamerican, InternetQ, JTI, Kallimanis, KONKAT, KRAFT, Leroy Merlin, Makro Cash & Carry, Marfin Popular Bank Cyprus, Metro, Μινέττα Ασφάλειαι, National Bank of Greece, Novartis, Oteacademy, Pharmathen, Pfizer, Proton Bank, SANDOZ, Sani Resort, SARACAKIS, SATO, Sicuro Shipping, Sklavenitis, STAR Channel, S&B, Tasty, TITAN Group, Vestas.

 

 

Τζένη Πραγματοπούλου, Operations & Marketing

 

Εξειδίκευση

Η Τζένη κατέχει MSc στην Εκπαίδευση Ενηλίκων από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο και είναι πτυχιούχος του τμήματος Κοινωνικής Ανθρωπολογίας από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Έχει μακρόχρονη εμπειρία στη διαχείριση και το συντονισμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων αλλά και συγχρηματοδοτούμενων εκπαιδευτικών ενεργειών από την Ευρωπαϊκή Ένωση ενώ έχει διατελέσει Επιστημονική Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων.

Έγινε μέλος της Linkage Greece το 2014 ως υπεύθυνη του Σχολείου Ηγεσίας Linkage Network. Από το 2015 εργάζεται στην Response, ως υπεύθυνη συντονισμού εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ενεργειών προώθησης και δημοσιότητας εκδηλώσεων και των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που διοργανώνει η εταιρεία.